חפשו מוצר...

תעשו לעצמכם משהו טוב - כותנה מצרית צפיפות 500-600 בתפירה אישית תוצרת הארץ !

קונים כחול לבן - עם ישראל חי ביחד נעבור גם את זה .

שמיכת פוך מומלצת

שמיכת פוך מומלצת

הסתיו כבר כאן, מתחילים להרגיש את הקור וזה הזמן המושלם לבדוק האם שמיכת הפוך שלנו בתוקף. העש אכל אותה? שמיכת הפוך של סבתא מפולניה כבר לא בתוקף? סתם בא לכם להתחדש?
מעולה, לפני שבודקים איזו שמיכת פוך לרכוש בואו נעשה סדר ונעזור לכם לבחור. מהי שמיכת פוך מומלצת? איך בוחרים שמיכת פוך? מדוע כדאי להשקיע בשמיכת פוך ומה כדאי לבדוק.
אם מתחשק לכם להתפנק עם שמיכת פוך מומלצת וחדשה לקראת החורף הממשמש ובא, הרי שכיום אתם יכולים למצוא מגוון רחב של סוגי שמיכות בגדלים ומילויים שונים. בבואכם לבחור שמיכת פוך, הרי שיש להתייחס לכמה פרמטרים שיהפכו את הבחירה שלכם למושלמת. 
חברת מלך הפוך מתמחה במוצרי טקסטיל איכותיים שיהפכו את עונת החורף שלכם לנעימה וחמימה. צוות המומחים שלנו יסייע בידכם לבחור שמיכת פוך מומלצת שתתאים בצורה מושלמת לצרכיכם האישיים.

בואו נעשה סדר בבלאגן:

שמיכת פוך טבעי, מה זה?

שמיכות פוך טבעי הינה קטגוריה דיי רחבה,  בדר"כ מדובר בשמיכה שתוכן המילוי שלה הינו פלומה. כיוון ששמיכות 100% פלומה הן היקרות ביותר ישנו גם את שמיכות ה50% פלומה 70% ו90% פלומה.
מחפשים איכות? % הפלומה בשמיכה מעלה את איכותה. בד השמיכה הינו מיקרו סאטן סינטטי פירמיום או לחילופין 100% כותנה אשר מחולקת לריבועים.

פרמטרים לבחירת שמיכת פוך מומלצת

שימוש בשמיכת פוך הוא שכיח למדי בקרב הישראלים. רובנו מוציאים את שמיכות הפוך מארונות האחסון לקראת החורף, אולם ישנם מי שאוהבים לישון עם שמיכת פוך גם בעונה החמה, וזאת כאשר המזגן פועל ומצנן את האוויר. כך או כך, נציין כעת 2 היבטים מרכזיים שיסייעו לכם בבחירת השמיכה:

השלב הראשון בבחירת שמיכת פוך מומלצת הוא התאמת גודל השמיכה לצרכיכם האישיים ולמאפייני השימוש שלכם. את גודל השמיכה יש לבחור בהתאם למידות המיטה. ישנן שמיכות פוך המתאימות למיטת יחיד, מיטות זוגיות ומיטת קינג סייז. באופן כללי, מומלץ לבחור שמיכה עם שוליים של 30 עד 40 סנטימטרים מעבר לכל צד של המיטה.

הפרמטר השני הינו בחירת שמיכת הפוך בהתאם לטמפרטורת החדר ולפי ההרגלים שלכם. חשוב לשאול את עצמכם האם אתם ישנים בחדר חם יחסית, חמים או דווקא כזה בו הטמפרטורה הוא נמוכה. בנוסף, ישנה חשיבות למידת הרגישות שלכם לקור. שמיכות החורף מוצגות באינדקס של דרגות חום הנעות בין 1 ל-4: שמיכות פוך, שמיכות הנחשבות לפושרות, שמיכות חמות ושמיכות חמימות. בהתאם למותג בו אתם מעוניינים תוכלו למצוא את דרגת החום המתאימה לכם, כאשר ישנן שמיכות בעלות מדד חום המגיע גם ל-6. במידה וטמפרטורת החדר גבוהה מ-20 מעלות, מומלץ לבחור בשמיכת פוך קלה ובעלת אינדקס חום נמוך. לעומת זאת, במידה והחדר קר או שאתם אוהבים לישון כאשר הקירור פועל, הרי שמוטב לבחור בשמיכה בעלת אינדקס גבוה יותר.

מדוע מחלקים את שמיכת הפוך לריבועים?

או עכשיו הגענו לחלק חשוב, כיוון שישנן שמיכות פשוטות שלא מחולקות לריבועים.
הריבועים נועדו למספר דברים:

  1. חלוקה שווה של פלומת או נוצות האווז בשמיכה
  2. יצירת מצב של פיזור בידוד השמיכה בצורה אופטימלית
  3. הפוך או סיבי ההוליפייבר או הטפמופיבר נמצאים במרכז הריבוע
    צידי הריבוע היכן שהתפירה ריקים ועוזרים לחום ולחות גופנו להשתחרר
    וכך למנוע הזעה, זו הסיבה ששמיכות פשוטות גורמות להזיע, דבר לא בריא בחורף ולא נעים.
  4. חלוקת המשיכה במשקל
  5. מראה אסטטי ופאפי

מהן השמיכות הכי נפוצות ?

השמיכות הכי נפוצות והכי נמכרות הן:

  • 100% פלומה שנחשבות לאיכותיות ביותר
  • 50%  פלומה שמחירן ואיכותן מעולות והן הנמכרות ביותר
  • פוך נוצות שעושות עבודה טובה אבל פחות נעימות
  • שמיכות הוליפייבר פשוטות ולא מומלצות (בדר"כ אחרי שנה לפח)
  • ושמיכות טרמופיבר או הוליפייבר איכותי שניתנות לכביסה וזה יתרון.

שמיכת נוצות 100%

שמיכת 100% נוצות הינה שמיכה שתוכן המילוי שלה הוא 100% נוצות עדינות נחשבת לשמיכה מחממת ונוחה  ובדר"כ נקנת שהתקציב לא מאפשר להשקיע בפוך פלומה.
בד חיצוני 100% פלומה.

שמיכות פוך 100% פלומה אווזים

כשמדובר בשמיכת פוך פלומה 100% מדובר בפינוק המירבי. במשפחתנו היו מספרים שבפולין היו עוברים דירה ותפקידם של הילדים היה לסחוב את שמיכת הפוך, היא הייתה אוצר. שמיכות הפלומה הן קלילות ויקרות יחסית לשאר השמיכות. פלומת אווז היא דבר יקר וקשה לייצור  ולכן מחירה הגבוה

עם זאת זה שווה את את המחיר כיוון שהרכות הבידוד  ואיכות  השינה עולים. בפלומת האווז לא קיימת העצם שיכולה לעקוץ לפעמים בשמיכות 100% נוצות ולכן מומלץ שמיכת פוך שהרכבה הוא לפחות 30 % פלומה.

שמיכות 50% פלומה נחשבות כבר לרמה גבוהה וכמובן ששמיכות ה100% פלומה

שמיכות פוך לאלרגנים, יש דברים כזה?

בודאי שיש.
שמיכות הפוך הסינטטניות, בד חיצוני מיקרו או 100% כותנה ומילוי של הוליפייבר איכותי או ברמה היותר גבוהה של השמיכה, שמיכה המדמה פלומה. שמיכה זאת נקראת "שמיכה פוך דמוי פלומה" עם סיבי סיליקון או KONFORE או הולפייבר בדרגה הגבוהה ביותר.

שמיכות אלו ניתנות לכביסה מחממות ונוחות מאוד, מיועדות לאלרגנים ולילדים.מדוע לילדים ? כיוון שאפשר לכבס אותן פעמים רבות לעומת שמיכות פוך פלומה טבעי שאסור לכבס. 

כיסוי השמיכה סינטטי או 100% כותנה? מה ההבדל?

המינוס הוא חשמל סטטי שיכול להיווצר בחיכוך עם השמיכה במצב סינטטי  אבל גם לזה יש פתרון.
כיסוי של ציפה 100% כותנה ינטרל .

MONEY MONEY MONEY – מה ההבדלים במחיר?

שמיכות פוך  שהמילוי שלהן הוא 100% נוצות לרוב יהיו יותר זולות  מפלומה מפני שהרכיב
היקר בשמיכה הינו הפלומה , שמיכות אלו נעות לפני מבצעים במחירים של 300 עד 1500 ש"ח
כן ההפרשים גדולים.

שמיכוות פוך סינטטיות הוליפייבר או דמוי פלומה גם הן נעות בין 100 ש"ח לשמיכות פשוטות (פחות מומלץ)
לבין שמיכות סינטטיות הולפייבר איכותיות ודמוי פלומה איכותיות עם בד כותנה ב ומחירן נע בין 300 ל700 ש"ח.
אנו מתייחסים לשמיכות פוך זוגיות ולא לשמיכת יחיד.

דבר נוסף – שמיכת פלומה דורשת ניקוי יבש פעם במספר חודשים  (לא מחייב אבל מומלץ)
שמיכה סינטטית ניתנת לכביסה, וזו גם הסיבה מדוע לא לתת לילדים שמיכת פלומה אלא אם יש מכבסת פרטית D:

רמות חימום בשמיכות – צפיפות – מה זה TOG ?

המון אנשים סבורים ששמיכה  מחממת בחורף אבל לא כך הוא הדבר. השמיכה סה"כ יוצרת שכבת בידוד, לכן יש סיכוי ששמיכה 1 תהיה שונה ברמת ה"חימום" שלה
אגב זו הסיבה שכשזוגות ישנים לאחד יותר קר או חם מהשני.

אפשר לפתור את זה עם תוספת שמיכת פליז קטנה מתחת לפוך וכבר הכפלתם את החום 🙂 ככל שהבידוד יותר גבוה כך חום גופכם יישאר ויהיה לכם חם ונעים.

הבידוד נמדד ביחידות TOG. מידות החום נעות בין 10 ל14 , השמיכות הנמכרות ביותר הן שמיכות הTOG 10 שמתאימות לטמפרטורה של החורף בארץ.
ישנן שמיכות עם רמת בידוד הרבה יותר גבוהה , ,אשר משתמשים בהם בפינלנד ונורבגיה אבל אנחנו לא שם.

הייתרון בTOG 10 הוא שתמיד אפשר להוסיף שמיכה קטנה מתחת במקרה של לילה קר במיוחד. דבר נוסף , היום בעידן שמודרני אנו מפעילים מזגן או קמין או רדיאטור ושומרים על חום החדר נעים.
אנו לא ישנים במצב של קפור בתור הבית ולכן 10 הוא האופטימלי.

מה כדאי לרכוש? פלומה או נוצות?

התשובה היא ברורה, כמה שיותר % הפלומה גבוה בשמיכה, כך היא יותר נעימה , מדוע? הנוצות מכילות את העצם, את השדרה הקשה של הנוצה. נכון שמיכות פלומה 100% יקרות אבל הן נשמרות למשך שנים. גם שמיכות הנוצות טובות אבל מי שמחפש פינוק מושלם מומלץ שמיכות בשילוב של 50% פלומה ו50% נוצות עדינות , וכמובן שמיכות ה100% פלומה. ככל ש% הפלומה גבוה יותר כך הסיכוי שתרגישו את הנוצות פוחת.

זיכרו – שמיכת פוך איכותית יכולה להחזיק שנים , זוהי השקעה לטווח ארוך.

חייב לתפור את  הפוך בקוביות?

שאלה שנשאלת המון היא האם הפוך מחולק לקוביות. התשובה היא שלא תמיד. ישנן שמיכות ממש מוזרות שלא מחולקות כלל ואז אנו רואים זליגה של המילוי למקום 1 ישנן שמיכות שמחולקות לפסים לאורך השמיכה. התפירה הכי טובה והכי מומלצת לשמיכת פוך היא חלוקה לפי ריבועים כמו שאמרנו קודם, מטרת התפירה היא ליצור בידוד שווה בשמיכה, ליצור חלוקה טובה ולגרום לאיוורור לחות וחום מיותר מהגוף בזמן שינה וכך למנוע הזעה.

טוב אז בואו נסכם – איך לבחור שמיכת פוך מומלצת.

  1.   מילוי השמיכה –
    מה המילוי המועדף של שמיכת פוך מומלצת? זכרו פלומה שוקלת פחות מנוצה לפעמים ב50%  מה שהופך את השמיכות ליותר קלילות ואם זאת עדיין מחממות ונעימות. נוצות שוקלות יותר ואפשר להרגיש את השדרה בזמן שינה. שמיכות סינטטיות פשוטות לא מומלצות אבל כשעולים רמה לרמת הוליפייבר איכותי או סיבי טרמופיבר אנו מקבלים כבר מוצר איכותי ונעים .
  2. משקל שמיכה:
    אנחנו אוהבים שהשמיכה יושבת עלינו כמו טנק? אנחנו רוצים לא להרגיש אותה? שמיכות פוך נעות אם טבעי או סינטטי בין 1500 גרם מילוי ל3500 גרם. שמיכות הפוך האופטימליות בן בין 1500 ל-2200 גרם מילוי –  מנסיון כמובן.
  3. בד חיצוני וסוג התפירה
    האם התפירה בריבועים? האם יש חלוקה שווה? (במלך הפוך תמיד ריבועים) מהו הבד החיצוני ? במקרה של השמיכות באתר מלך הפוך כל הבדים איכותיים ונעימים
    בד המיקרו סאטן פרימיום מעולה ונעים למגע וכמובן גם בד ה100% כותנה.

מלך הפוך מציעים ללקוחתינו שמיכות חורף איכותיות במחירים ללא תחרות. יבואנים אשר מייצרים שמיכות עשרות שנים עם ידע מקצועי ואיכות ללא פשרות. אצלנו תוכלו באמת לראות מה זו שמיכת פוך מומלצת. שמיכת פוך איכותית לחורף תעזור לכם להנות בכל לילה מחדשה משינה חמימה ומתוקה.

שיהיה חורף נעים ובריא וחם לכולם (גם למי שרכש בורדינון או בפוקס או בכיתן 🙂  חחח   )

העיקר לחייך הבריאות ואיכות השינה.

Shopping Cart
whatsapp דברו איתי בWhatsApp
0
    0
    עגלת הקניות שלי
    העגלה שלך ריקהלרכישה