חפשו מוצר...

תעשו לעצמכם משהו טוב - כותנה מצרית צפיפות 500-600 בתפירה אישית תוצרת הארץ !

קונים כחול לבן - עם ישראל חי ביחד נעבור גם את זה .

שמיכת פוך יחיד סינטטית

שמיכת פוך יחיד סינטטית

שמיכת פוך בודדת סינתטית היא סוג של שמיכת פוך מלאכותית. זה יכול להיות עשוי פוליאסטר, פוליפרופילן, אקריליק או צמר.

שמיכות פוך סינטטיות ליחיד מושלמות למי שרוצה לשמור על אפשרויות פתוחות ולא יודע מה הוא רוצה בסט מצעים.

זאת בשל העובדה שניתן לכבס ולייבש אותם והם עדיין ייראו כמו חדשים לאחר השימוש.

שמיכת פוך סינתטית ליחיד היא שמיכת פוך לרווקים. הוא קל וקטן יותר מגודל שמיכת פוך זוגית.

ניתן לייצר שמיכת פוך סינתטית ליחיד מחומרים שונים, קלים וקומפקטיים יותר מחומרים טבעיים. שמיכת פוך סינתטית בודדת מלאה לרוב בנוצות, פוך או סיבי פוליאסטר.

שמיכות פוך סינטטיות ליחיד עשויות מחומרים סינטטיים ואי-אורגניים ומשמשות במצעים ובתחום הרפואי.

השימוש בשמיכות פוך סינטטיות ליחיד אינו נפוץ באוכלוסייה הכללית. הצרכנים המשתמשים בהם הם בדרך כלל אלו הסובלים מעור רגיש או אלרגיות. הם משמשים גם אנשים עם מחלות בדרכי הנשימה, כגון אסטמה, כדי לשפר את זרימת האוויר דרך מעטפת המזרן.

שמיכות פוך סינתטיות נחשבות לטובות יותר משמיכות פוך טבעיות, שכן הן עמידות יותר ועמידות בפני קרדית האבק.

יש אנשים שחושבים ששמיכות פוך סינתטיות אינן טובות כמו טבעיות בגלל היעדר סיבים טבעיים שלהן. עם זאת, שמיכות פוך סינתטיות מציעות יתרונות רבים שאין לזו הטבעית.

שמיכת פוך סינטטית היא סוג של מילוי המשמש במצעים. המילוי הסינטטי עשוי לרוב מפוליאסטר, או תערובת של פוליאסטר וחומרים אחרים.

לסוג זה של מילוי יש יתרון להיות ניתנת לכביסה במכונה ואין לו שום בעיה עם קלילה או גושים. החיסרון הוא שלא ניתן לנפח אותו כמו סתימות טבעיות, כך שהוא יכול להרגיש חלקלק או לא נוח לישון עליו.

שמיכות פוך סינתטיות עשויות מסיבים סינתטיים, אשר תוכננו במיוחד כדי לשמור על חום הגוף. שמיכות פוך סינתטיות ליחיד מיועדות למיטות יחיד ומספקות ביצועי חום הדומים לשמיכות פוך או נוצות. שמיכת פוך סינתטית יחידה מספקת את אותה רמת נוחות ללא בעיות האלרגיה שמגיעות עם פוך ונוצה.

הרעיון לכריות סינתטיות נוצר בתגובה לאנשים שרצו אלטרנטיבה היפואלרגנית המספקת את אותה רכות כמו פוך.

– שמיכת פוך בודדת סינתטית היא שמיכת פוך העשויה מחומרים סינטטיים כמו פוליאסטר ופומה.

– זה קל ונושם יותר משמיכת פוך מסורתית וגם זול וקל יותר לתחזוקה.

– החלק הטוב ביותר בסוג זה של שמיכת פוך הוא שניתן לנקות אותה במכונת הכביסה.

– מכונות כביסה אינן פוגעות בחומר באותו אופן שבו עלולים ניקוי יבש.

שמיכת פוך סינטטית היא שמיכת פוך העשויה מסיבים סינתטיים כמו פוליאסטר, אריון ומיקרופייבר.

שמיכת פוך סינתטית היא בדיוק כמו שמיכת פוך בודדת רגילה, אבל היא עשויה מחומרים סינטטיים. יש לו את אותם חמימות ורכות ועמידות כמו לרגיל, אבל יש לו פחות אלרגנים והוא עמיד יותר בפני כתמים.

דובים סינטטיים ליחיד מיועדים לאנשים המחפשים אלטרנטיבה משתלמת לחומרים טבעיים.

שמיכת פוך מלאכותית עשויה מפוליאסטר, ניילון או סיבים סינתטיים אחרים. הוא נועד לחקות את תכונות הבידוד של חומרים טבעיים כמו צמר או פוך. סוג זה של שמיכת פוך הוא בדרך כלל פחות יקר מאלה טבעיים והיא היפואלרגני, מה שהופך אותה לבחירה טובה עבור אנשים עם אלרגיות או רגישות לאלרגנים כמו קרדית האבק. למרות שחומרים סינתטיים לא מרגישים חמים ונעים כמו צמר או פוך, הם לוכדים היטב את החום והם עמידים יותר מסיבים טבעיים.

יש אנשים שמעדיפים את התחושה של חומרים סינתטיים בעוד שאחרים נהנים מהרבגוניות של צבעים ודפוסים זמינים. ניתן לחקות את המרקמים על ידי הוספת טקסטורות שונות לבד כמו ריפוד צמר על אחד

שמיכת פוך סינתטית ליחיד היא כיסוי מיטה גדול המחליף את הצורך בשמיכת פוך אישית.

זהו פריט נפוץ בבתי מלון, בתי אבות ובתי חולים. אבל זה גם פופולרי בקרב אנשים שגרים בחללים קטנים או בחדרי שינה לילדים, שבהם השטח עשוי להיות מועט.

מהי שמיכת פוך סינתטית ליחיד?

שמיכת פוך סינתטית ליחיד עשויה מסיבים סינתטיים, לא ממשי טבעי. הסיב המשמש בייצור שמיכת פוך זו הוא פוליאסטר, השייך למשפחת הפלסטיק. פוליאסטר הוא סוג של בד מעשה ידי אדם שיש לו יישומים רבים בתעשיית הטקסטיל. בדרך כלל הוא זול יותר ופחות עמיד מרוב הטקסטיל האחר, אך שומר על צורתו ואינו מתכווץ לאורך זמן. עם זאת, פוליאסטר נשאר קריר ויבש רק לכמה שעות ואינו נושם טוב.

מה היתרונות של זה?

היתרון העיקרי של כיסוי מסוג זה הוא שהוא זקוק פחות לטיפול מאשר בדים טבעיים, כך שתוכל לכבס אותו בתדירות נמוכה יותר. אם תניח את הכיסוי הסינטטי שלך בחוץ כדי לקבל קצת אוויר צח, הם יתייבשו

שמיכות פוך סינתטיות הן אלטרנטיבה לאנשים שרוצים להתחמם אך לא להתחמם מדי בזמן השינה.

החום של שמיכות פוך סינתטיות יהיה תלוי ב”כוח המילוי” שלהן או במידת הבידוד שהן מספקות. עוצמת מילוי גבוהה יותר פירושה בידוד טוב יותר ופחות חום, בעוד שעוצמת מילוי נמוכה יותר פירושה פחות בידוד ויותר חום.

שמיכת פוך סינתטית ליחיד היא שמיכת פוך העשויה מחומרים טבעיים וסינטטיים כאחד.

שמיכות פוך סינתטיות ליחיד נהדרות עבור אנשים שאוהבים להשתמש במצעים טבעיים אבל לא רוצים את הטרחה של כביסה.

כפי שהשם מרמז, שמיכת פוך זו עשויה מסיבים סינתטיים. הוא משמש במקרים שבהם אנשים רוצים להקטין ולהשיג שמיכת פוך בגודל יחיד.

שמיכת פוך מסוג זה שימשה לראשונה בשנות ה-90 כדי לחקות פלומת אווז. החיסרון הוא שהיא לא מספקת את אותה חום ונעימות כמו שמיכת פוך טבעית.

זה עבר כברת דרך מאז, וכיום שמיכות פוך סינתטיות ליחיד הופכות לפופולריות יותר מכיוון שהן קלות לטיפול, היפואלרגניות ופחות יקרות ממקבילותיהן הטבעיות.

הרעיון של שמיכת פוך סינגל סינתטית הוא שאתה מקבל את כל החום אבל לא את המשקל. זה לא כל כך שונה משמיכות פוך או שמיכות פוך, אבל יש לה עוד כמה יתרונות.

בתור התחלה, שמיכות פוך סינתטיות בודדות קלות יותר לניקוי מכיוון שכל מה שאתה צריך לעשות הוא לזרוק אותן למכונת הכביסה שלך. זה גם עוזר לאלרגיות מכיוון שלא תצטרך לדאוג שקשקשים של בעלי חיים יצטברו במצעים שלך.

Shopping Cart
whatsapp דברו איתי בWhatsApp
0
    0
    עגלת הקניות שלי
    העגלה שלך ריקהלרכישה