חפשו מוצר...

תעשו לעצמכם משהו טוב - כותנה מצרית צפיפות 500-600 בתפירה אישית תוצרת הארץ !

קונים כחול לבן - עם ישראל חי ביחד נעבור גם את זה .

ציפה לשמיכה זוגית , איך בוחרים ?

מחפשים ציפה לשמיכה? ציפה לשמיכה זוגית ? אנו יכולים לציע לכם לתפור ציפה לשמיכה מכל הסוגים

ציפה לשמיכה 220/200 או 240\200 או 218\265 תוכלו למצוא באתר מלך הפוך.
אנו תופרים ציפה לשמיכה קטנה וגדולה בכל המידות מכל סוגי הבדים , ציפה לשמיכה מכותנה מצרית 500 חוטים סאטן 500 וסאטן 600 באריגת סאטן כמובן.
הבד הוא 100% כותנה מצרית טבעית.
המון לקוחות מחפשים ציפה לשמיכת יחיד או ציפה לשמיכת תינוק וכמובן ציפה לשמיכה קינג סייז שזו ציפה לשמיכה זוגית גדולה כמו ציפה לשמיכה 240 כל הציפות האלה לרוב הן ציפה לפוך

ציפות לשמיכות הן עולם שלם ורחב ציפה לפוך יחיד או ציפה לפוך זוגי

ציפה לשמיכה זוגית ג'רסי

אפשר להזמין ציפה לשמיכה זוגית ג'רסי, בד הג'רסי הוא 100% כותנה טריקו, זהו בד נעים למגע נושם ונמתח ולכן המון אוהבים את סוג הבד הזה.

ציפה לשמיכה זוגית ורדינון

במה שונה הציפה שלנו מהציפה של ורדינון ? איכות הבד שלנו היא מהגבוהות בארץ, הבד שלנו והמצעים והציפה נתפרים כאן בארץ עבודת יד, כל ציפה מקבלת את מלוא תשומת הלב ולכן המצעים הם האיכותיים ביותר ברמתם ובגימורם.

ציפה זוגית מידות
אז מה הן המידות של הציפה זוגית? יש אצלנו את כל המידות שתרצו אנו תופרים את כל המצעים ולכן אפשר למצוא כל מידה שתרצו. מציפה לתינוק לפוך של תינוק או פשוט ציפה , וכמובן עד ציפה יחיד 150\200 ציפה זוגית 220\200 והמידות המיוחדות שהן 220\240 ו218\265 ס"מ שאלו הן ציפות ענק יוקרתיות ויקרות.

ציפה לשמיכה 220/240

כשמדובר במידה 220\240 מדובר בציפה בתפירה מיוחדת, זאת היא תפירה אישית לפי מידה כיוון שהשמיכות הסטנדרטיות הן 200\220 וכאן מדובר בציפה בגודל מיוחד.ציפות אלו יותר יקרות כיוון שדורשות יותר עבודה ומיומנות, במלך הפוך תוכלו למצוא את הציפות האלה במגוון סוגי ואיכויות של בדים, מהמעולים עד הסופר יוקרתיים שהם הסאטן 500 כותנה מצרית ועד הכותנה הסרוקה האיכותית והרגילה. ניתן לתפור בכל מידה גם ציפה 218\265 ס"מ

ציפה לשמיכה זוגית כותנה
אם אתם מחפשים ציפה לשמיכה זוגית מכותנה תוכלו למצוא אותה אצלנו במגוון צבעים ודוגמאות, מצבעים חלקים עד דוגמאות מהממות הכל נתפר כאן בארץ.
אפשר לתפור ציפה לשמיכה זוגית מכותנה סרוקה או מכותנה סאטן , אלו הן סוגי האריגות של הבד.

ציפה לשמיכה יחיד
אם מדובר בציפה לשמיכת יחיד למיטת יחיד או למיטה ילד הציפה יכולה להיות 150\200 ס"מ , אם מעונייינם למיטה יהודית זו גם המידה ולפעמים גם למיטה מתכווננת לוקחים את המידה 150\200 .
אתם יכולים לבחור את הבד, ג'רסי, כותנה סרוקה, או כותנה סאטן, אנו תופרים מצעים איכותיים מכל הסוגים בכל המידות והגדלים ובכל הכמויות ברמה הגבוהה ביותר.

ומה היא המידה לציפה לשמיכת תינוק , בדר"כ גודל הציפה הוא 150\100 ס"מ

ציפה לשמיכה זוגית איקאה מה ההבדל בין הציפה של איקאה לבין הציפה של מלך הפוך ? קודם כל הבדים שלנו, דבר שני אנחנו תופרים הכל כאן בתל אביב, בארץ כול לבן לפי מידה , עבודה עברית כבר למעלה מ40 שנים של מקצועיות בתפירה.
אין על כחול לבן .

אז אם הנכם מחפשים לתפור או לרכוש ציפה לשמיכה, לחצו כאן בלינק למעבר לאתר מלך הפוך ונתפור בשבילכם את הציפה לשמיכה שתרצו.

Shopping Cart
whatsapp דברו איתי בWhatsApp
0
    0
    עגלת הקניות שלי
    העגלה שלך ריקהלרכישה