מחפשים שמיכות פוך לחורף?

    סודות השינה הטובה שמיכות פוך כריות וקצת פעילות גופנית

    הידעתם ? לא מספיק רק שמיכת פוך איכותית או מצעי כותנה מצרית או שמיכה מחממת או כרית מעולה .

    סוד לשינה טובה מספר 1 :

    הליכה רגלית קלילה פעם ביום לא רק שתרגיע אותך היא גם תרגום לך לעיתים לשינה יותר רגועה ועמוקה.

    ספורט מאיץ את האפקט על ההורמונים שעוזרים לנו לישון למשל "מלטונין".
    שהגוף מייצר באופן טבעי .
    דוקטור קרלסון אומר שמחקר שפורסם מצא שנשים שמתאמנות 3 פעמים בשבוע חצי שעה , נמצא שקל להן יותר להרדם מאשר נשים שלא התאמנו בהליכה .
    פעילות ספורטיבית קרוב מדיי לשעת השינה פחות מומלץ מפני שהוא יכול לעורר.
    דוקטור קרלסון אומר שהזמן האידיאלי לספורט הוא שעות הבוקר בנוסף חשיפה לאור השמש עוזרת לקצב הטבעי של הגוף לפעול בצורה יעילה.
    כמובן חשיפה מבוקרת לשמש תתן לגוף את ויטמין הD בחשיפה נכונה בשעות הבוקר כשהקרינה אינה חזקה.
    מאמר זה אינו מהווה ייעוץ רפואי כלשהו , בכל פעילות כלשהי חובה להיוועץ עם רופא משפחה .
    במלך הפוך תוכלו למצוא טיפים שימושיים לשינה מרחבי הרשת ובנוסף שמיכות פוך יוקרתיות שמיכות פלומה יוקרתיות.
    כריות שינה מפנקות וכמובן מצעי כותנה מצרית איכותיים תוצרת הארץ.

    מחפשים שמיכות פוך לחורף?

      בלוג נוספים

      איך מתאימים את השמיכה לעונות השנה?

      שמיכת פוך לחורף בישראל אנו מגיעים למצבים שבהם החורף מגיע ואנו צריכים להיות מוכנים לכך, ימים קרים כמו אלה יכולים לפגוע בבריאות ולכן מומלץ מאוד להגיע מוכנים עם שמיכת חורף. שמיכות הפוך מחממות ונותנות מענה דיי רחב להמון...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אישור קבלת אימיילים פרוסמיים
        בניית חנות וירטואלית