מחפשים שמיכות פוך לחורף?

    סודות השינה הטובה שמיכות פוך כריות וקצת פעילות גופנית

    הידעתם ? לא מספיק רק שמיכת פוך איכותית או מצעי כותנה מצרית או שמיכה מחממת או כרית מעולה .

    סוד לשינה טובה מספר 1 :

    הליכה רגלית קלילה פעם ביום לא רק שתרגיע אותך היא גם תרגום לך לעיתים לשינה יותר רגועה ועמוקה.

    ספורט מאיץ את האפקט על ההורמונים שעוזרים לנו לישון למשל "מלטונין".
    שהגוף מייצר באופן טבעי .
    דוקטור קרלסון אומר שמחקר שפורסם מצא שנשים שמתאמנות 3 פעמים בשבוע חצי שעה , נמצא שקל להן יותר להרדם מאשר נשים שלא התאמנו בהליכה .
    פעילות ספורטיבית קרוב מדיי לשעת השינה פחות מומלץ מפני שהוא יכול לעורר.
    דוקטור קרלסון אומר שהזמן האידיאלי לספורט הוא שעות הבוקר בנוסף חשיפה לאור השמש עוזרת לקצב הטבעי של הגוף לפעול בצורה יעילה.
    כמובן חשיפה מבוקרת לשמש תתן לגוף את ויטמין הD בחשיפה נכונה בשעות הבוקר כשהקרינה אינה חזקה.
    מאמר זה אינו מהווה ייעוץ רפואי כלשהו , בכל פעילות כלשהי חובה להיוועץ עם רופא משפחה .
    במלך הפוך תוכלו למצוא טיפים שימושיים לשינה מרחבי הרשת ובנוסף שמיכות פוך יוקרתיות שמיכות פלומה יוקרתיות.
    כריות שינה מפנקות וכמובן מצעי כותנה מצרית איכותיים תוצרת הארץ.

    מחפשים שמיכות פוך לחורף?

      בלוג נוספים

      עולם שלם של כריות שינה

      עולם שלם  של  כריות שינה  ואנו יכולים לדבר שעות על כריות, אם מדובר בכריות פלומה או ויסקו . ויסקו הן כריות MEMORY FOAM אשר שומרות את צורת הראש וכך עוזרות להמון אנשים שצריכים את צורת הצוואר שלהם לפי הצורה...

      כל מה שרציתם לדעת על שמיכות פוך

      הסתיו מגיע ואת רוצה להחליף את שמיכות הפוך. אבל איזו שמיכת פוך לקנות? 100% פלומה? 50% פלומה ? 90% פלומה? 70% פלומה? מיקרופייבר? סינטטי? נוצות ? הוליפייבר? אז קצת סדר בבלאגן מה כן יש? 100% פלומה, בהתחייבות ו50% פלומה. פלומת...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס מונפרד אדנדום
        בניית חנות וירטואלית